pondělí 25. září 2017

Time Zones

Mám seznamy poznámek, online i offline. Lístky s větami a slovy, co mě někdy napadly, ale nebylo je proč psát či říkat nahlas. Někdy se k nim vracím a zjišťuju, že se i ony vlastně vrací ke mně. Aktuální až z toho zamrazí..

...We only meet in that times when some people are still awake.. and some are already awake..

Čas je strašně relativní pojem. Přesně do momentu, kdy jste uzamčení ve špatné time zóně. Tehdy se z něj stane něco absolutně reálného, až hmatatelného. Promítne se do studeného vzduchu kolem třetí ranní. Do chladu, z kterého se tvoří rosa a já mám husí kůži, když mě objímá. Září z úzkého bílého proužku světla nad obzorem jako vyhasínající neony reklamy. Světlo, co milosrdně slibuje vše nové, ale nebere nám včera. Tikání vteřin se mísí i do zvuků, které mezi dnem a nocí vznikají tak nějak samy a od nikud. Do zvuků, co znějí, jako když se něco láme, ale jeden neví, jestli to není jen sen.

Když spolu mluvíme, je to jako cestovat v čase. Děje se to teď a zároveň včera i zítra. Jsme oběti celoplanetární schizofrenie a brzy budeme muset zjistit, který čas je náš. 
Svítá... vzpomínáš?..





Žádné komentáře:

Okomentovat