čtvrtek 3. listopadu 2016

Jak říkat pravdu a nezbláznit se z toho?



Je mi 25. To už je docela dost. Rozhodně dost na to, přestat lhát. Lidem? Sobě? Všem!
Takže co třeba narovinu? Mám tu pár věcí, které bych chtěla říct. Nebo si je spíš nechat vytetovat na čelo, abych je už nikdy říkat nemusela.
Nemám ráda lidi. Fakt! Většinou mě všichni strašně štvou. Jsem sólista. Většinu času protivnej sólista.
Vím, že se nemá lidi soudit podle prvního dojmu. A vím, že je lepší dobře vycházet se všemi. Na 99% ale vždycky poznám během 1. pikosekundy, jestli si s danou osobou budeme vyhovovat nebo ne.
Dnes se mi povedlo vstát na prvního budíka, kterého jsem si nařídila. Po dlouhé době jsem vážně byla v klidu vzhůru v 7:30. Asi to bylo i tím, že jsem včera spala 3 hodiny navíc v buse cestou z Paříže. Nicméně kdy jsem se vykopala z postele? Hm? V půl 10, že. A proč? Protože někdo z mých spolubydlících oxidoval 2 hodiny v kuchyni. Později jsem si užívala prázdného baráku a v momentě, kdy se ozvaly klíče v zámku vchodových dveří, popadla jsem noťas, kafe a zdrhala nahoru. Třídenní výlet v 5 lidech se na mě vážně podepsal. A to byli tak strašně milí a hodní a dostala jsem dárky k narozkám a.. ale i tak je to pro mě hodně únavné. (Což je moje chyba, ne jejich!)
Když nad tím tak přemýšlím, všichni moji kamarádi (asi 3) umí mlčet. Umí být nablízku a daleko zároveň. A daleko a nablízku.  A co je nejdůležitější (pro mě) –  když mluví, říkají pravdu. Stručně, přímo, bez omáček. Nesnáším omáčky. Ohromně mě unavuje ráchat se v kecech typu UHO a tvářit se, že svět je krásnej a máme se rádi. Nemáme! Neměli jsme! Nikdy se mít rádi nebudeme! Není jediný důvod, proč by to mělo být jinak. Nemohli bychom tedy absolutně v rámci slušnosti a ke spokojenosti obou stran přestat všichni hrát to divadýlko se zájmem o druhé? Ano, nikoho druhého totiž nezajímáte. Tak jako nikoho druhého nezajímám já. Až si tuhle krutopravdu dokážeme všichni připustit, záhy zjistíme, že říkat pravdu bez omáček je strašně fajn a hlavně efektivní. Protože moje milé (nemilé) týmové kolegyně, když vám říkám pravdu, nesnažím s vás urazit. Je mi zcela ukradené, co si myslíte a jak se cítíte. Jen se chci z bodu A co nejefektivněji posunout k bodu B. Není v tom nic osobního.
Jenže takhle holčičí kolektiv evidentně nefunguje..

P.S. Celý zbytek týmu hovoří jen holandsky..

Jo a P. P. S. Nemám ráda aktualizace. Vždycky se mi po nahrání aktualizace něco posere.

Xx

Žádné komentáře:

Okomentovat