úterý 29. listopadu 2016

Coffee | 2

Zrovna sedím v OR Coffee v bývalých docích na úplně opačné straně města než bydlím a čekám, než se mi stáhnou pracovní dokumenty, abych mohla zase prokrastinovat od školy prací. Nemám umyté vlasy, bolí mě nohy po výšlapech se Soňou a málem jsem cestou zmrzla, ale k tomu vyrazit sem jsem dnes měla hned několik pádných důvodů:
  • Venku svítí sluníčko a já si neumím zvýšit jas na monitoru, takže doma na něm nic nevidím.
  • Moje vietnamská spolubydlící objevila kouzlo zpěvu. To kouzlo, kdy se všichni v domě seberou a vypadnou tak rychle, jak jen dokážou.
  • V noci jsem moc nespala. V časopise, který jsem tlačila do tisku snad 3 měsíce, jsem zaměnila názvy našich oddělení. No a jablka jaksi nejsou hrušky, že. Takže jsem celou včerejší noc přemýšlela, jak může vypadat stažení z kůže na dálku za 5000 vadných výtisků. Během odpoledne mi pak mohl od usnutí odpomoci jen perfektní šálek kávy. - Done!

OR/Take Five/Simon says


Další kávový procházkový post tak můžu zahájit úspěchem. Druhá pobočka OR Coffee v Ghentu co se týká kávy dostála kvalitě svého přelidněného bratříčka v centru. Interiér je stejně pohodářský a krásně zapadá co nového komplexu starých doků. Skupina návštěvníků je úplně jiná a na první pohled tu působí trochu jako pěst na oko. Já tu značně narušuji věkový průměr. Kolem mě sedí samé okouzlující dámy v letech s bělostnou trvalou a perlami kolem krku. Jsou tu na rande s dědečky ve flanelových košilích (něco mají všichni hipstři společné) a pijí filtr. Už na druhý pohled tu ale nepatřičně nepůsobí vůbec nic, naopak! Na zdi v pozadí visí brandované hipsta plátěné tašky s potiskem "Our blood is type of coffee" a my tu všichni bez rozdílu věku jedeme na stejné vlně.

Ne všechny (zdaleka ne všechny) moje kávové zastávky nicméně dopadly tak dobře. Kafe se dá zkazit stejně snadno jako nálada. V mém případě to spolu poměrně často souvisí. Pokud Vás tedy zajímá, kde kafe pít a kde nepít, zkoukněte mapu a coffee kecy. 

P.S. Kávové i jiné zážitky z výletů budou následovat! Don´t worry and stay tunned.
P.P.S. Nejsem slepá. Ty ponožky jsou takhle schválně!

Mapa | Kecy

Xx



Žádné komentáře:

Okomentovat