pondělí 27. července 2015

Beauty talk

Favoufites

Už celkem dávno koloval blogy podobný beauty talk. Tehdy mě to zaujalo a já si zkusila odpovědět na část otázek, jen tak, sama pro sebe. Když jsem se dnes snažila zavřít svůj makeup šuplík v koupelně, vzpomněla jsem si na tenhle rozepsaný článek a řekla si, že ho musím trochu přehodnotit.
Verze 0.0. / UPDATE
1. Vzpomínáš si na svůj 1. beauty produkt?
Vzpomínám!..a směju se!.. Byla to úplně přenádherně vonící LOŕeal rtěnka. Zpětně ale musím říct, že to bylo všechno, co na ní bylo přenádherné. Vybrala jsem si tehdy meruňkově oranžový odstín s třpytkami a moje pusa s ním zastínila vše ostatní, co má člověk běžně na obličeji. Nehledě na to, že můj odstín kůže není dobrý parťák pro oranžovky a nedokážu si představit, jak moc peroxidově bílé zuby musí člověk mít, aby to dopadlo dobře. Přesto ji mám pořád někde schovanou. / (Ale nevím, kde:/, jsem pěknej bordelář!)
2. Jak krycí makeup máš nejraději?
Vůbec! Dříve jsem nosila hodně transparentní makeupy, později BB krémy, později jen transparentní pudr a teď už žiju jen s rozjasňujícím krémem a korektorem.
3. Jakou značku chceš vyzkoušet a ještě jsi se k ní nedostala?
Lákajímě Urban Decay Naked stíny, ale mám asi 3 nude paletky doma a stále přesvědčuju sama sebe, že další opravdu na nic nepotřebuju. Dál se mi moc líbí spoustu kousků NARS, bohužel na sebe máme zatím docela smůlu. Pokaždé, když jsem si vybrala něco konkrétního, na místě jsem zjistila, že: a) mi nevyhovuje odstín b) pigmentace je nízká a prášivost naopak vysoká c) to vypadá úplně jinak, než jsem chtěla d) už to dávno nemají. Tak třeba se někdy potkáme. / Já a Nars? Stále nic!:(
4. Oblíbená značka z drogerie
Rimmel řasenky a laky na nehty. / Nejoblíbenější z drogérií mám Alnatura kokosový chipsy!:D
5. Nosíš umělé řasy?
Ne. / NeNeNe!:D
6. Bez jakého kosmetického produktu neodejdeš z domova?
Ráda bych odpověděla, že bez balzámu na rty, po pravdě se mi ale někdy stane, že vstávám 5 min. před tím, než opouštím dům (vážně nejsem ranní ptáče!) a pak jsem schopná nevzít si ani boty, opencard a klíče natož něco dalšího. Měla bych na tom zapracovat, protože bez labela nepřežiju půl dne a vázně trpím. (Taky všem balzámovejm matlátkům na pusu říkáte automaticky labelo?!:D)
8. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho?
Vždy asi toho aktuálně nejnovějšího, ale nedá se říct, že bych si kosmetiku nějak zvlášť považovala a pečovala o ní. Pokud bych to vzala do důsledku, který produkt je pro mě nejdůležitější a možná si ho i vážím, pak je to Carmex. On je prostě jinej a je nejlepší.
9. Jak často nakupuješ kosmetiku? Vybíráš většinou jen jeden kousek nebo más raději hromadné nákupy?
Pokud za kosmetiku budu počítat pouze beauty, pak nakupuju minimálně a jednotlivě. Většinou chodím pro něco cíleně a odcházím pouze s tím, co jsem chtěla nebo s ničím. /Kdybych tak takhle zvládla nakupovat i všechno ostatní!
10. Máš kosmetický rozpočet?
Ne, nemám, ale je to spíš proto, že má kosmetická závislost ještě není zcela rozvinutá a nemusím kolem Sephory chodit s šátkem přes oči.
11. Používáš při nákupech kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní kartičky? Ovlivňují tě slevové akce k nákupům věcí, které vlastně nepotřebuješ?
Já jsem kartičkofil. Mám kartičku snad úplně všude. (Teď jsem třeba našla jednu z XXXLutz obchodu, kde jsem byla asi 1x a strašně se mi tam nelíbilo!) Nicméně to, že kartičku mám nemá na moje nakupování defacto vliv. Co se týká slev a akcí, opět musím říct, že kosmetiku nakupuji s rozumem. Líbí se mi MAC systém školy líčení, kde vás něco naučí a vy si pak odnesete produkty v určité cenové hodnotě, jinak ale akce moc nevyužívám. Dokonce i v ostatních slevách jsem docela dost odolná. Produkty, co se mi líbí a po kterých toužím, do slev stejně většinou nechodí nebo nezbydou. (Odolala jsem i tomu Gant svetru za 1500! Jsem vážně dobrá!) / Ale O2 slevě do Sephory nikoliv!
12. Jaký typ kosmetiky si kupuješ nejčastěji?
Pomády na rty a laky na nehty. / Jaký typ kosmetiky ztrácíš nejčastěji? - Pomády a laky na nehty!
13. Existuje značka, která tě vůbec neláká?
Prodejní systém Mary Kay a všeobecně dealerský prodej kosmetiky jako je Avon mi není sympatický a nikdy si tak kosmetiku nekupuji. Zatím mě nějak neoslovil ani všemi milovaný BodyShop a z drogériových značek mě vůbec nezajímá nic a hlavně Bourjois a Dermacol, ale nikdy neříkej nikdy. Tedy jednou asi můžu! Moc jsem si chtěla rozumět s Korres růžovou řadou, když jsem ale strčila čumák do jejich krémového svatého grálu, málem jsem tu skleničku zahodila. Vážně to tak strašně smrdí? Pořád tomu nemůžu uvěřit!
14. Snažíš se cíleně vyhnout nějakým látkám obsaženým v líčení?
Ne, po pravdě příbalové letáky a složení moc nestuduju. Snažím se vybírat kosmetiku, která není testovaná na zvířatech a moc mě rozčiluje, že informace o způsobech testování a ekologických parametrech výroby člověk stěží zjistí i u nejvíc TOP značek. Myslím, že tohle je rozhodně směr, na němž by měli všichni výrobci kosmetiky zapracovat. (Btw fair trade je taky fajn, aby si distribuce nemyslela, že se jich to netýká!)
15. Kde nejraději nakupuješ kosmetiku?
Pro běžné drogistické zboží chodím do DM, ale asi jen ze zvyku, protože vím, kde co najdu, mají Alnatura superjídlo a bezlaktózní mléko pro mě i kočku. U dražších značek je to většinou nejbližší prodejna nebo Sephora a pak také často nakupuji kosmetiku v lékárnách.
16. Zkoušíš nové produkty v péči o pleť nebo jsi věrná svým stálým kouskům?
Mívám pocit, že produkty, které používám delší dobu (více než 1 balení), ztrácí svou účinnost, jakoby si na ně moje pleť zvykla. Pravidelně tedy střídám všechno od zubní pasty, přes sprchový gel až po krém na obličej. (Potřebovala bych poloviční balení, protože na konci už se mi vždy příchuť ovoní a nebaví mě. Pak máme ve sprše 6 poloprázdných lahviček a já nevím v čem se vykoupat.)
17. Body and Bath oblíbenci?
Nejčastěji používám produkty Ahava a Manufaktury. / A ujíždím na Old Spice Whitewater.
18. Na jakou část líčení jsi nešikovná?
Mám mezery v konturování a neumím nalepit umělé řasy. První mám v úmyslu napravit a na druhé kašlu!
19. kolik vlasových produktů používáš za den.
Jsou dny, kdy nepoužívám ani hřeben a jsem s tím úplně spokojená. Mám ráda look ála proběhla křovím.

A teď jen rychlé shrnutí k ilustračnímu fotu: 
1) Chanel, Dior, Yves, Kors ...pěkně vyvoněná partička 
2) Dallas a Dior .. jediné tvářenky, co budu do konce života potřebovat
3) Kielhs na večer, Body Shop na den, někdy opačně, někdy najednou..
4) Šedohnědá a světle fialová, to jsou nejlepší barny laků na nehty. Nejlepší!
5) Levandulové krémy vyřeší vše, a zbytek vyřeší čistej kokosovej olej - ale počítejte s tím, že ho budete mít po celém bytě!
6) Carmex, kleštičky na řasy, korektor a řasenka .. A už nic víc!












2 komentáře:

  1. Dealerský systém značek jako Avon a Mary Kay mi taky nevyhovuje a něco si tak koupím jednou za uherský rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám..resp. teď už jsem si tak nekoupila snad dva rok nic..vždycky mi vadilo to "citový vydírání" protože si přece něco musíš koupit když tvoje kamarádka má novej katalog a schání kupce..:/:D

      Vymazat