Jsem úplně na větvi z nové osvětové kampaně řetězce HM. Tato švédská společnost se totiž aktivně zapojila do programu "Lidé čtěte!" a spolu s vlastními produkty přináší zákazníkům i dostatek materiálů k sebevzdělávání. Já si dnes koupila čtvery spoďáry a pokud by mi snad nepomohly k pěknému večeru, mám alespoň co číst! Jen nevím, zda tato HM iniciativa není v rozporu s jejich vizí ekologicky dlouhodobě udržitelné módy. Měli by přidat ještě jednu cedulku apelující na uvědomělé recyklující spotřebitele.
pátek 11. července 2014
Promo
Jsem úplně na větvi z nové osvětové kampaně řetězce HM. Tato švédská společnost se totiž aktivně zapojila do programu "Lidé čtěte!" a spolu s vlastními produkty přináší zákazníkům i dostatek materiálů k sebevzdělávání. Já si dnes koupila čtvery spoďáry a pokud by mi snad nepomohly k pěknému večeru, mám alespoň co číst! Jen nevím, zda tato HM iniciativa není v rozporu s jejich vizí ekologicky dlouhodobě udržitelné módy. Měli by přidat ještě jednu cedulku apelující na uvědomělé recyklující spotřebitele.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat