středa 30. července 2014

Lucky summer set

Lucky summer set

Červen už je sice daleko, stále mi však v hlavě zůstávají živé stopy po proflákaných dnech ve jménu bakalářských státnic. Těšila jsem se, že se jich zbavím a budu si užívat prázdniny plnými doušky, ale ony mě stále pronásledují. Rozhodly se, že když se jim nepovedlo zkazit prázdniny přímo mně, vrhnou na ně alespoň stíny prostřednictvím mých přátel. Toužili jsme po surfování v Bretani, holčičí pařbě v Barceloně, horských tůrách po pivních stezkách a spoustě pikniků v trávě, ale ony řekly NE!
Já se však nevzdávám! Mým prázdninovým plánem jsou neustávající malé bitvy za snídaně v trávě a až na podzim i ostatní dobojují své velké studijní války, babí léto snad napraví reputaci toho astronomického.
Zatím si užívám zahradní lekce pilates, vrhla jsem se do příprav nového projektu, ze stránek turistických průvodců nasávám atmosféru cizích metropolí a snažím se vydělat na cestu kolem světa.
P.S. Pohlednice vám posílám na instagram!

Žádné komentáře:

Okomentovat