pátek 13. června 2014

Garden days


Poslední dobou stále jen tvořím krátkodobé plány. Tvořím a pak zas bořím. Dnes jsem si opět posunula termín státnic. Do třetice, snad všeho dobrého. A zbytek dne jsem nedělala téměř nic. Moc krásně mi to šlo, Lloyd s Barny pomáhali.
Pomalu se přestávám bát, že se na ten pětiboj nenaučím. Dny trávím na zahradním lehátku nesoustředěně sledujíc motýly - imaginární. Vedlejším produktem je mé pozvolna narůstající manažerské ego a čokoládový odstín opálení. Modlím se, aby 23. pršelo a já mohla jít kompletně zahalená,  protože jinak mi to nemůžou nikdy dát.
Snad to dobře dopadne. Vymyslela jsem si už spoustu dárků za odměnu a mimo to se moc těším, až se budu poflakovat v zahradě bez výčitek svědomí. Sklízím plody loňské práce od kytek až po polštáře. V HM home mají dva kousky, které mi nesmí chybět. Tak ještě sklidit všechny vědomosti zaseté během let a úspěch při obhajobě.
Držte palce!


Medvídek pomocník


Žádné komentáře:

Okomentovat