pondělí 31. března 2014

Má cesta k blogu

Bylo nebylo, za devatero horami a devatero řekami, zkrátka v Otročiněvsi. Mnoho fotek bylo od té doby vyfoceno a mnoho příspěvků napsáno. Prostě už docela dávno.
Tak nějak by to mohlo začít...
Ani nevím, kde to mamka tehdy vzala a myslím, že mimo Módního pekla a nyní mé Hidden garden, nikdy žádný jiný blog nesledovala. (Jestli se tedy dá jejím sporadickým návštěvám, kdy najednou zhltne novinky za čtvrt roku, vůbec říkat sledování). Každopádně asi před 6 lety přišla s Módním peklem odzbrojující mladé paní Ady a mě tehdy přivedla do světa fashion blogu. Často jsem se od té doby bavila fotkami sexy slečen v džínových ultra mini, s odhaleným břichem shora i ze spodu, v podpatcích a s nezbytným batohem na zádech. Bohužel tato rubrika se za čas mého sledování nijak nezměnila a asi ještě nějaký čas nezmění. Slečny 2014 a 2009 jsou zaměnitelné a postupem času se okoukají.
Další cíl mého zájmu byl přímo královský. Tehdy ještě slečna Catherine Middleton, v módě uměla chodit a byla mi protiváhou ke všem pekelným módním přešlapům. Když do toho ale s princem šlápli, etiketa si vybrala svou daň a Kate se pomalu dostala mimo mé zorné pole.
Později přišlo období temného PC, kdy jsem veškerou svou módní pozornost soustředila na press (div, že jsem doma neměla Instyle oltář).
Zpět na sít' jsem se dostala až na vysoké a opět cestou necestou. Na VŠE se dá potkat spoustu divných lidí, na artsu zvlášť, a tak mi můj přítel tehdy ukázal svou spolužačku Lucii z Getthelouk. Přibližně od té doby jsem si jistá, že mi blog má co nabídnout.
No a už je to skoro hotový. Ted' už chyběly jen necelé dva roky sebeanalýz, sebekritik, osobních krizí a sebereflexí než mé sebevědomí přepralo všechno ostatní, já vám otevřela své skryté zahrady a přidala se k partě divných, co fotí všechno všude a místo aby v noci spali, hlubokomyslně zpytují vzor na svém pyžamu (#!).

Vždy, když objevím další zajímavý blog, najdu si čas a proklikám se celou (nebo téměř celou) jeho historií. Moc mě baví sledovat retrospektivně vývoj, jímž blog a především jeho majitel prošel. Ani outfit posty ani tutoriály mě nedokáží inspirovat tolik, jako klikaté lidské cesty. Co se stalo? Co je změnilo? Kam je to zavedlo? Cizí cesty mě přivádí ke mně samotné a já se moc těším, až jednou půjdu zpět vlastním blogem a budu opět rozkličovat vše, co bylo.
Půjdete se mnou? 

3 komentáře:

  1. Vlastně jsem se zapomněla zeptat...

    OdpovědětVymazat
  2. Fashionenjoyment.blogspot.com možná si klikala na můj starej název :-)

    OdpovědětVymazat